Pages

Monday 26 November 2012

老公奄列


忙足一個星期, 終於到週末, 昨日老公話晚餐等佢煮!

好呀! 唔洗做, 老公煮咩呢? 佢話煮奄列喎, 一於等食囉!

晚餐之前, 仲有成個下午!

下午老公和朋友去酒吧睇欖球, 對運動一D都無與趣嘅我當然唔去啦!

因為大風大雨, 我同仔仔囡囡只好留係屋企, 邊度都唔去得!

唔洗煮飯, 唔等於唔洗做!

整一大盆爆谷, 放套電影Brave勇敢傳說一齊睇, 我就只好一路睇一路盪衫(最憎盪衫)!

Brave勇敢傳說尼套電影, 幾好睇大人細路都啱, 故事內容好適合家庭.
(仔仔開始大個仔啦, 開始感受到無講出口嘅意思, 到結尾我睇到佢靜靜雞抺眼水! <我無出聲呀>)

Brave 好笑, 有家庭愛, 和結尾都好感人, 怕你哋未睇, 唔講咁多比你知!

晚餐啦! 有得食, 好野!




老公煮嘅奄列份量唔細架, 食完好飽飽!



個奄列落重料, 有好多芝士, 洋蔥, 紅椒, 西班牙火腿 (jamon serrano)!

好可惜, 你哋睇唔到一絲絲的芝士, 只有我先可以享受到啦!

No comments:

Post a Comment