Pages

Thursday 1 November 2012

整鬼扮怪萬聖節

一年一度的萬聖節又到啦!

係細路仔最開心的時刻, 個個都扮鬼扮馬!

而仔仔囡囡都好忙架, 要雕南瓜, 整蛋糕, 扮鬼怪, 四出敲門攞糖!

好好氣氛架!




仔仔囡囡年年都扮鬼怪同朋友仔一齊出動敲門攞糖(trick or treat), 而大人就隨後跟住, 睇住佢哋嘅瘋狂表演, 佢哋好開心架, 間間屋去敲吓門. 有D大人都好溶入氣氛, 扮鬼扮馬開門會嚇吓D小朋友先, 而有D屋都有好多不同的裝飾!




早上食完早餐就已經要開工啦! 尼個南瓜樣係仔仔囡囡的設計!




我幚手雕, 佢哋幚手切皮切肉, 就快有南瓜批食啦!



分工合作的製成品, 完成啦!



點上蠟燭, 大功告成!




小咪咪整咁多蛋糕, 尼個都真係最樣衰嘅一個!

仔仔囡囡整得佢越樣衰就越開心, 正正式式好樣衰嘅蛋糕呀!



攪咗一日, 終於等到天黑啦! 裝好晒身, 出得發 trick or treat!
今年唔好彩, 出門一陣就開始落雨, 仲越落越大! 對小朋友當然無影响啦, 不論風吹雨打, 只要有得玩, 全部都唔係問提, 不過有大人睇住, 今次trick or treat 都要提早玩完啦! 雖然提早返屋企, 都有玩咗成個鐘呀!



好緊張呀! 好緊張呀! 要驗查收獲呀!

但係尼個完全唔講道理嘅媽咪, 竟然要D又濕又凍嘅鬼怪, 沖咗涼先准驗查收獲!


係尼個特殊嘅情況吓, 兩隻鬼怪嘅行動超快, 比平時快咗起碼一倍, 好快就乾乾淨淨, 走返落嚟!




終於可以睇吓食邊樣先啦! 今次比住年宿短咗一半行程, 但係收獲都唔錯呀!





No comments:

Post a Comment