Pages

Wednesday 23 May 2012

酥皮蛋撻

在Chinese supermarket 買咗一盒4個蛋撻, 食哂都未夠喉.  於是自己動手做多D啦! 


樣貌雖然一般, 但係味道食很美!   自己做也健康D, 市面上多用豬油做皮, 我改用牛油, 都唔錯嫁!





水皮:
75g
中筋麵粉   

一隻
蛋黃

30g


油皮:

100g 牛油

75g 中筋麵粉


蛋液:
二隻 大蛋
60g 糖

60g 水

40g 牛奶


1) 先做水皮:
將所有水皮材料拌勻,略搓成光滑麵糰,包上保鮮紙,靜待二十分鐘.
2)
做油皮:將牛油與麵粉搓勻,包上保鮮紙,放入雪柜二十分鐘.

3)
枱上撒些少麵粉,將水皮捍成長方形,放上已壓平的油皮,然後用水皮腹蓋油皮,一同壓平成長方形,兩邊向中間摺起,然後再壓平成長方形,再放雪柜十五分鐘.

4)
重復以上步驟二次. 最後捍成三至四毫米厚,用模具壓出酥皮,撒上少許粉,壓緊於模上,放雪柜十五至二十分鐘.

5)
做蛋液:水加奶及糖加熱至糖溶,待凉,加入已打散之蛋液,隔篩備用.

6) 預熱焗爐至200度,小心將蛋液加入模具至七成滿,焗大約十二至十五分鐘,然後轉至180度再焗十至十二分鐘便成.



做酥皮蛋撻其實唔難, 只要有時間在屋企, 隔一陣就壓吓D皮.  不過烘的時候要睇住佢, 唔好比D撻過熱.

No comments:

Post a Comment