Pages

Wednesday 10 October 2012

粟米芝士司康餅 (附食譜) Sweetcorn and Cheese Scones

小咪咪已經將所有粟米, 摘晒落嚟, 有兩大袋呀!

用得就用, 雪得就雪, 靜係處理D粟米都已經攪咗成個鐘, 只係清咗一袋咋, 仲有排攪呀!

見D粟米咁新鮮, 當然要整D新鮮出爐就食得嘅小食啦!

所以今次整咗鹽味嘅司康餅 ~ 粟米芝士司康餅 ~

非常之易整, 又快捷, 好快有得食!





才料: 粟米兩條 (切粒), 自發粉350g, 泡打粉1tsp, paprika 1/4tsp, thyme 少許, 牛油粒50g, 芝士100g, 鮮奶175ml

做法:

1. 煮粟米粒, 滴水, 備用
2. 把自發粉, 泡打粉, paprika, thyme 拌匀, 加入牛油粒, 揉成麵包糠狀
3. 加入芝士, 粟米和鮮奶, 拌匀
4. 把枱面灑上少許麵粉, 搓麵團至混合
5. 把牛油紙放在焗盆上, 灑上麵粉.
6. 麵團分成小球, 放在焗盆上, 掃上少許鮮奶, 放入已預熱200度的爐, 大約12-15分鐘, 便成!

~ 粟米芝士司康餅 ~ 帶有甜甜的粟米味, 香濃的芝士味, 非常之moist!

司康餅唔一家係甜, 鹽味都一樣係很美味的司康餅!

No comments:

Post a Comment