Pages

Thursday 23 August 2012

自製意大利菠菜雲吞(附食譜) Spinach Ravioli

星期一和星期二去玩咗兩日, 好好彩天氣都唔錯, 玩足兩日, 昨日回家途中才開始落雨!

回到家就立即收到消息, 我個鄰居好朋友(年幾唔細的朋友), 身體特然有D問題, 平時好活躍的佢, 雙手又腫又痛到應付唔到日常生活. 所以小咪咪, 就出出入入, 幚吓手.  佢係一個單身老年人, 我真係要好似管家婆咁, 一定要佢食D嘢, 睇住佢食藥. 真係勞心勞力, 不過佢都算乖, 係我的金精火眼之看管下, 都肯食D嘢和食藥.

今日又要再洗衫, 又要洗地, 又要採摘蔬菜, 又要煮飯, 加上要做看護, 不停地出出入入, 真係忙個不停呀! 

忙都要餵家中的大食怪, 我今朝摘咗D菠菜, 咁新鮮, 又想食意大利雲吞, 一於郁手做啦!


西班牙辣肉腸(chorizo)做少許汁, 再加上parmesan芝士和黑胡椒粉, 就已經好美味!



餡料: 菠菜與蒜蓉煮熟切碎, ricotta芝士, 黑胡椒粉, 鹽 (把所有餡料拌匀)


新鮮的意粉皮加入餡料, 在邊掃上奶


摺或印出自己喜歡的型狀, 加入熱水煮熟.

少許牛油, 橄欖油, chorizo, 慢火煮至香

意大利雲吞去水加入汁內, 拌匀!



最後加上parmesan芝士和黑胡椒粉, 便成!

又係一個好新鮮的晚餐!

No comments:

Post a Comment