Pages

Friday 24 August 2012

迷宮,郊野徑

昨朝早老公特然話去 Plantasia 帶D仔仔囡囡去玩, 這裡有好大的迷宮和郊野徑, 晨早就預備好野餐, 睇咗鄰居朋友食藥, 又去玩囉!

Plantasia 位於英國的 Warwickshire, Plantasia的迷宮都幾大, 個迷宮分咗六區, 用唔同的國家做主題. 而小朋友就有張咭可以去每區找尋印章. 今次遊迷宮, 囡囡全程留係我身邊, 因為有次同囡囡去迷宮, 佢自己帶頭跑咗去先, 點知另轉頭就搵唔到我哋, 佢大喊又跑來跑去, 到見到我哋又間住咗, 嚇到佢好驚. 而我和老公就唔驚, 因為我哋睇到和聽到囡囡. 上次比咗個教訓佢, 今次囡囡非常之乖, 一家人一齊行,一齊玩,一齊搵印章機, 一齊搵終點和出路, 這樣才有意議啊! 


這是迷宮的一部份!


玩完迷宮, 食完野餐, 又起程行郊野徑


途中有果園, 也有不同的農場動物玩吓!
 

玩完一日, 當然要坐吓, 放鬆吓對腳仔啦! 自已選擇小食或飲品, 點知囡囡要波波糖味(bubble gum) 的雪糕, 超鮮藍色, 食完之後好似外星人, 藍晒! 點帶佢出街呀!   

我和仔仔都好正常飲新鮮果汁, 老公就食咗個好鮮味的士多啤利雪糕!

輕輕鬆鬆又玩咗一日, 就要回家啦!

No comments:

Post a Comment