Pages

Friday 31 August 2012

蘋果朱古力燕麥烙餅 Apple Chocolate Flapjack

仲係暑假期間, 當然要整多D小食啦! 因為這兩個星期一見唔落雨就出外玩和野餐, 唔想次次野餐都一樣, 所以次次都整D唔同的小食!

尼兩個月都叫做夏天, 無人食麥皮, 雖然有排都未過期, 但係見仲有一包都未開, 好想消滅咗佢!

所以就整咗蘋果朱古力燕麥烙餅 (Apple Chocolate Flapjack)

在英國, 燕麥烙餅(Flapjack) 係好普遍的小食, 但因為燕麥烙餅(Flapjack)的成份係有好多牛油和糖, 所以大人間唔中食少少好啦, 活躍的小朋友食多少少都唔怕, 小朋友跳兩跳就咩肥都跳走晒啦!


才料: 牛油250g, 糖250g, 糖漿175g, 燕麥425g, 蘋果粒2個, 朱古力粒2tbsp

做法:

1. 把牛油, 糖, 糖漿煮溶, 離火加入蘋果粒, 朱古力粒拌匀

2. 放入焗盆, 入已預熱180度的爐, 焗大約20-25分鐘
3. 待完全涼後, 取出盆, 切件, 便成! 

No comments:

Post a Comment