Pages

Tuesday 26 June 2012

Sunday Roast Dinner 焗雞

昨日係星期日, 係我老公的大厨日!

雖然我係一家之煮, 但到星期日, 我都會聽吓耶穌的指令, 星期日係我的休息日!

由老公維持住英式傳統, 星期日, Sunday Roast!

今個星期係 Roast Chicken! 老公已經經過多年的星期日磨練, 老公的Sunday Roast 已經到達一流的水準啦! 



有焗薯, mash swede, roast parsnip, yorkshire pudding, runner beans, 紅蘿蔔, 雞肶.

係唔係好豐富啦!

我鍾意食雞肶呀!




係由老公大厨出手製作的焗香草雞出爐啦!
 






No comments:

Post a Comment