Pages

Sunday 24 November 2013

飲茶 + 簡單晚餐

前日見百X超市蘿蔔大特價, 唔忍得手, 買咗幾條大白蘿蔔, 昨日整咗幾盆蘿蔔糕.  (下次就寫蘿蔔糕), 整咗3盆, 一大盆比自已, 一盆比媽咪, 一盆比阿哥!

今日同阿哥兩公婆飲茶, 順便比盆蘿蔔糕佢哋, 今次回港第一次唔係一大班人飲茶, 只係我哋同佢哋飲茶, 簡單輕鬆得多, 仔仔囡囡又鐘意佢哋, 所以氣芬好happy!

 
叫咗好多野食! 食過唔停! 飲完茶, 行吓街, 好多年無同阿哥行街, 今次又大又細咁多人各有各喜好, 但係都行得好開心! 最後兵分兩路, 我哋就開始同仔仔囡囡搵新書包買!
 
 
囡囡書包

 
仔仔書包
 
買完書包, 都已經4點半, 順便去街市買餸, 老公見到佢最鍾意的黃立倉, 好新鮮, 尼條魚老公揀架! 有囡囡最鍾意的豆苗, 依家見有好多西洋菜賣, 就買嚟煲個快靚正湯. 
 
記得雪櫃有件雞扒, 有兩粒已粒已經浸淋咗(整蘿蔔糕浸多咗)! 哈哈! 北茹蒸雞有齊才料! 


返到屋企要快快手手煮飯, 簡簡單單今晚晚餐: -
北茹蒸雞
火腿炒蛋
蒸黃立倉
蒜蓉炒豆苗
西洋菜南棗南仁北杏煲瘦
 
 
4餸1湯, D大食怪, 將所有餸菜都食晒, 真係煮多多都唔夠呀!

No comments:

Post a Comment