Pages

Wednesday 13 November 2013

老公生日三重奏之 ~第三奏~

星期一, 第三奏, 老公在正日生日放假一天, 等仔仔囡囡返咗學, 我哋兩公婆就自由啦!  可以自由活動一天!

  Photo

去尖沙咀做吓遊客, 都真係好耐無行吓尖沙咀, 平日少人D! 去咗九龍公園慢游, 入面做個文物館主題係公屋的歷史, 講解公屋的開始和轉變, 有好多圖片和見到當年同今日, 真係好大分別! 之後去搵吓以前會去的地方睇吓, 發覺好多都唔同咗, 酒吧都搬咗好多!

午餐去咗一間 Irish bar, 我哋都叫咗英式的 fish and chips!

 Photo

件炸魚都大條呀! D魚肉都好厚, 仲有好多薯條添! 食飽飽行多陣街又係時候返屋企啦!

個lunch咁大份, 其實唔食晚餐都得, 不過仔仔囡囡要等到放學先可以同老公慶祝, 所以就簡簡單單叫咗麥記外賣做晚餐, 而且我哋個個想試吓個新蝦堡!



一連三日的生日活動終於完滿結束!

No comments:

Post a Comment