Pages

Saturday 2 November 2013

~ 人間有情 ~ + 出去打邊爐

昨日的任務係搵車軩車房

 

回港只幾個月, 仲有好多事和物和地點都未係好清楚!

 
昨日中午架車條車軩流氣, 要搵車房.  打咗幾個電話問吓D車房, 可以話好彩又可以話唔好彩, 因為打個幾間車房, 一間只係做大車, 唔做私家車, 一間已經轉咗做其他, 但係佢地好好人, 好落力咁幚我諗邊度有車軩車房最近我屋企, 話我知由我屋企去的路線, 邊條路會係最容易. 這個女仕仲係電話度一邊講, 一邊等我睇地圖搵, 直至我搵到為止!
 
我和老公一去到這條街, 真係有好多車軩車房, 師夫兩三下工夫就換晒D軩, 仲要比英國平呢!
 
所以話, 尼個人間真係好有情, 一個唔識又唔係面對面的人, 只係在電話的另一面, 都可以無條件, 有耐性地幚一個陌生人, 有時就係尼種間間單單的人情味, 真係令我感覺到四週都是愛! (可能我是容易滿足的人吧!)
 
真係充心的好多謝這位出手/口幚助的女仕!
 
架車和老公攪到我無時間買餸, 所以晚食出外解決!
 
 
老公問想食咩, 我話不如打邊爐, 天氣開始涼D, 打吓邊爐, 仔仔囡囡又食 (玩) 得開心. 
 
 
尼間酒樓的食物的選擇都幾多, 平日$118任食又無限時間, 都唔錯.  我哋個個都咁大食, 食咗好多肥牛, 羊 和其他肉, 如果自己屋企食, 買料都唔平啦! 食完又唔洗洗碗! HEE!
 
食飽飽, 返屋企睇電視, 真開心!   
 
 

No comments:

Post a Comment