Pages

Saturday 26 October 2013

仔仔回家啦!

仔仔跟學校去旅行去咗5日, 昨晚回家啦!



仔仔剛開始新學校, 結識新朋友不足兩個月, 開學一個多月, 就要跟學校去了深圳一星期!

初初回港, 仔仔囡囡日日每一分每一秒都在我身邊. 到9月他們開始上學,  我日日都有返D私人空間和時間.  但係今次仔仔一去就去5日, 仲要唔係同我去, 係離開我, 同學校去大陸, 其實都真係有D掛心!  學校的活動, 通常都安全, 和安排周到, 所以如果仔仔囡囡想參加, 我係一定會比佢哋參加的! 

今次係去青年軍校, 啱晒仔仔玩!  在這5日, 好早就要起床, training 至晚上, 有上坦克車, 玩射擊, 功夫.

昨晚仔仔回來, 見佢滿臉笑容就知佢玩得好開心! 佢仲有帶返所有物品回來, 無唔見或留低嘢!  突然間, 覺得仔仔大個仔咗!

上咗中學, 真係大得好快! 睇住佢慢慢轉做半個成人, 再唔係我的Baby啦!

睇怕尼5日仔仔都會無担好食, 所以昨晚整咗餐豐富晚餐比佢嘆吓!


麵豉蒸魚, 魚片魚旦炒菜心, 黑椒牛仔骨, 薑蔥蒸咸雞, 清保涼湯!

碟碟大大碟, 都只係食剩幾件雞.  我尼家人真係超大食呀!

No comments:

Post a Comment