Pages

Thursday 24 October 2013

努力再開始寫

我寫尼個新Blog都真係要好努力, 才可以再寫落去!


見好多Blog友已經搬咗好一段時間, 但自己剛剛才開始, 已經失去了很多Blog友的connection! 我真的唔知從邊度入手! Import Yahoo D 舊 post, 次次都只係 (writing post), 睇住個download圈圈, 轉呀轉, 轉咗好耐, 終於停了, 入去看看, 咩都無呀! 次次都要好耐, 都係一場空! 試咗好幾次都係一樣, 有無人可以教吓路呀! PLEASE..... PLEASE..... PLEASE! 真係唔想失去D舊post!


在這個星期, 我好努力地找尋舊blog友, 終於比我搵到幾個, 希望其他blog友都會再搵到我啦!

有時都真係想放棄, 但係又有D唔捨得!

所以我會再努力D去寫!

No comments:

Post a Comment