Pages

Sunday 20 October 2013

新家 ~ 新開始

新生活, 新地方, 連Blog都要新!


搬人, 搬屋, 搬Blog, 真係搬到我傻! 原本以為搬回香港, 仔囡開學, 我就可以輕輕鬆鬆寫吓Blog, 點知, 要再寫都好多功課要做, 都唔知由邊度開始落手, 真係比阿虎玩死!

回港的生活真係好開心, 可以時常見到家人向朋友. 美食到處都係! 更少不了新鮮海鮮, 日日都有魚食, 蔬菜的選擇多攞攞!

仔仔囡囡已經有佢哋的新朋友, 返學返得好開心, 我見佢哋開心, 我都好放心!

仔仔開學一個多月, 下星期就要跟學校去旅行一個禮拜.  總是有一種怪怪的感覺!

 
 
香港10月陽光普照, 如在英國已經凍會已經好凍.  現正計劃下個活動, 我好想BBQ呀!  香港式BBQ, 好玩過英式好多呢. 

希望可以見返你哋啦!

新地址 ~ http://littlemimilandhk.blogspot.hk

No comments:

Post a Comment