Pages

Friday 7 December 2012

老爺入院

今年個個好似排隊入院咁, 真係聽到醫院尼兩個字都怕怕啦!

今次攏到老爺入院.

講返事發係9月, 老爺左眼突然失去部份視覺, 經過好多驗查, 發現個腦有個好細嘅腫瘤, 要依時依候食藥, 上個月本來要去做手術去除腫瘤, 但發現腫瘤縮細咗好多, 可能係D藥物控制得好, 所以手術取消, 繼續食藥.  大家都安心咗好多, 以為一齊有好轉. 點知, 兩星期前老爺開始咳, 睇醫生, 話係肺炎, 當然有食藥啦, 但係情況無好轉.

昨晚收到通知老爺入咗院, 因為呼吸有困難.

今朝老公剛剛出咗門返工10分鐘, 佢就打電話返嚟, 話要返去南邊睇老爺, 老爺入咗深切治療部. 老公立即揸車落去, 老公至電回報狀況, 老爺完全不能呼吸, 現時係90%呼吸係由機器伐辦, 情況很壞!

而老爺太太一向身體都好差, 今次老爺健康轉壞, 令她受到好大打擊, 她都入咗院兩日, 今日可以出院, 但係過份擔心, 令她百病隨身.

已經12小時, 但仍然無一絲好轉, 真係令人擔心!

真係要珍惜眼前人, 無嘢係永恆不變, 今日健健康康, 第二日可能已經不在!

希望老爺可以平平安安出院啦!

No comments:

Post a Comment