Pages

Thursday 6 September 2012

焗釀瓜(附食譜) Stuffed Marrow 配芝士蘑菇意粉

英式冬瓜 (marrow) 都可以有好多唔同的食法, 除咗滾吓湯, 炒吓餸, 用嚟釀, 又係另一個食法! 

Marrow 的味道比較清,  我喜歡用牛肉來釀.  牛肉味濃, 冬瓜味清, 一濃一清, 把兩樣混合起來, 味道中和了, 使這個釀冬瓜味道非常鮮甜!

自家種marrow 比較大隻, 只要用半隻, 就夠晒全家食!

再配芝士蘑菇意粉, 有肉, 有菜, 有意粉, 完美的配搭!


才料簡單, 做法容易! 當我有瓜瓜的時候, 好鐘意釀吓個瓜, 晚餐就好快有得食!



釀瓜的才料有: 碎牛肉, 麵包糠, 洋蔥, 蒜蓉, 紅蘿蔔, 蘑菇


把以上才料(除牛肉, 麵包糠外)用中火煮熟和軟, 待涼後加入牛肉和麵包糠

用豉油, 糖, 黑胡椒粉, 混合香草, 把所有釀瓜才料拌匀, 醃15分鐘





把瓜切開一半, 掘出中間的種子, 釀入釀瓜才料, 加芝士上面




入已預熱180度的爐, 大約45分鐘

切件, 便成! 



冬瓜吸收了肉汁, 味道更甜.  肉吸收了瓜汁, 令肉質嫩滑多汁!

No comments:

Post a Comment