Pages

Friday 28 September 2012

病了 + 波棒蛋糕(附做法)

平時好少病的小咪咪, 終於倫到我病咗啦!  大傷風, 個鼻好痛呀! 頭又重, 眼又重, 一時又凍又熱! 仲不停咁包雲吞! 真係唔好玩!

慣咗照顧家人的我, 依家倒返轉由家人照顧! 真係唔多習慣!

突然間覺得仔仔囡囡大個咗好多, 佢哋不停地問住我覺得點! 今朝早, 仔仔整咗早餐, 帶到床上比我食, 仲有整一份比妹妹食添, 仲帶囡囡返學, 放學(佢哋讀同一間學校), 等我唔洗出出入入喎!  真係大個仔囉!

老公就不停地整檸檬蜜糖水比我飲.  我每次唔舒服, 老公都會整檸檬蜜糖水比我飲, 等我快D吸收多D維他命C, 快D好返.
家人的愛護, 真令我感動!

休息咗一日, 有返D精神, 見早幾日整咗~波棒蛋糕(cake pop)~ 都未寫, 依家就寫出嚟啦!



唔係波棒糖嚟架! 係波棒糖型的蛋糕, 一支支蛋糕, 好可愛架!




做法簡易, 把蛋糕漿放入這個圓型蛋糕模內



蓋上蓋, 焗大約12分鐘




(應該一個個圓形架, 今次落多咗蛋糕漿, 要收邊) 取出待涼, 入冰箱30分鐘




我今次用白朱古力, 溶朱古力, 棒頂沾少少朱古力, 刺入蛋糕成波棒糖型




把波棒蛋糕沾上朱古力和裝飾, 待乾, 便成!




外型似波棒糖, 但係入面係軟綿綿的蛋糕, 外面薄薄的朱古力唔係好甜, 配上自己喜歡的裝飾, 支支唔同款, 夠晒特別! 同小朋友一齊整更加開心! 

寫完尼個post, 對眼仔又重重哋, 又要包雲吞, 我諗我都係時侯休息啦!

No comments:

Post a Comment