Pages

Saturday 31 May 2014

陽光與海灘 ~ 清水灣

日日都熱到溶, 假日就最好消吓暑, 散吓D熱氣!

以前好難得至見到太陽伯伯, 依家就好享受太陽帶給人的快樂感!

個個都唔洗返工返學, 當然要向沙灘出發啦! 今次去清水灣, D水乾淨, 個停車場都叫多車位!


Photo


10點半去到車場已滿, 唔比車入, 來回多兩轉都係一樣! 老公開始唔多高興, 泊埋一邊睇吓有冇其他地方可以泊, 大家都知當然無啦! 我為有叫佢去多一次睇吓比唔比入, 好彩去多一次, 比我哋入呀! 最開心係仔仔囡囡, 囡囡即時大叫! 仲好好彩哋好快搵到車位! 問題解決, 可以盡情去玩啦!

Photo

Beautiful Sun, Sea and Sand, Can't ask for more!

Photo

昨日買的潛水鏡, 今日可以用嚟探索海底!

Photo

Photo

今日海水平靜和水退, 一大機會比我哋游出保護綱, 去大石邊探索! 我哋睇到好多彩色的魚, 石斑BB, 大大隻嘅蟹, 海膽, 海參, 青口, 元貝, 好多水母BB, 大大粒嘅寄居蟹, 仲有好多其他海洋生命! 去海洋館都唔會有咁多種類!

由10:45 玩至15:30, 真係玩足一日, 但係囡囡開始攰, 所以都係要執嘢走人!


No comments:

Post a Comment