Pages

Tuesday 28 July 2015

整色整水鼓油雞 (水波爐 - 附做法)

買咗隻雞仔, 老公話要食鼓油雞! 小咪咪就滿足吓佢, 即刻走去整啦! 但係小咪咪鐘意食得健康D, 所以唔係落好多鼓油, 反而加多些少水, 整吓色整吓水, 好似樣架, 而味道一樣咁好味!

自己煮, 咸D淡D都得, 最緊要啱自己口味, 所以今次只寫出做
法, 份量可隨自己口味加多和減少!

今次試吓用水波爐整鼓油雞, 唔洗看火, 唔洗將隻雞轉嚟轉去好方便!



鼓油雞汁: 薑片, 蒜頭, 八角, 冰糖, 老抽, 生抽, 水

才料: 蔥段, 雞, 薯仔(如喜歡用)

做法:

1. 把雞洗乾潔和抹乾, 把蔥段放入雞內.
2. 煮鼓油雞汁, 煮至冰糖全溶掉.
3. 把(2)倒入焗盆加入雞, 把汁用匙羹注入雞內和淋上雞面.
4. 把(3)放入已superheated steam預熱200度, steam 20分鐘.
5. 當steam雞時, 把薯仔去皮, 切件, 把水和薯仔加入鍋煮至熟.
6. 薯仔隔去水份.
7. 把雞取出爐, 把雞返轉, 將薯仔放在雞身邊, 把汁淋在雞和薯仔上.
8. 入爐轉用steamed, 10分鐘, 之後留在爐內10分鐘.  
9. 待涼, 切件, 上碟!



出爐啦! 用水波爐整鼓油雞大約30分(視乎雞大,細, 時間要加長或減短), 雞只需返轉一次, 非常之方便!


Thursday 23 July 2015

波蘿包 + 雜菜雞肉包

放暑假啦! 兩隻嘩鬼日日痴到實! 仔仔囡囡嘅胃口都越嚟越大! 所以今日整D飽肚D嘅下午茶比佢哋食!


波蘿包


雜菜雞肉包

波蘿包係囡囡致愛, 但係囡囡日日返學, 放學返到屋企已經好晕, 所以好耐無整波蘿包! 依家放暑假再整波蘿包比囡囡嘆, 仲要整大大隻, 囡囡見到眼都大晒, 即刻好快手就食咗一大個!

仔仔就最緊要有肉, 雞肉包, 夠晒料夠晒飽肚, 啱晒仔仔!

仔仔囡囡好滿意, 小咪咪都好開心!




Friday 3 July 2015

雞包仔 (附食譜)

唔知點解雞仔包, 依家唔係間間茶樓都有, 以前飲茶唔係叫义燒包就係雞仔包, 間間茶樓實有! 但係依家想食吓雞球大包就難上加難!

整雞包仔成本又唔貴, 又唔難, 點解好似絕種咁呢?  想食就為有出手啦!



包才料
中筋麵粉350g, 3tbsp, 鹽小許, 依士2tsp, 170g, 泡打粉3g

餡才料一隻雞肶肉粒, 兩隻冬菇粒, 芫茜碎

醃料: , , 胡椒粉, 麻油, 粟粉薑蓉

做法:

1. 把包才料混合搓至光滑, 30-40分鐘
2. 把餡料醃好
3. 把麵團搓成長條, 切成12
4. 把一份麵團壓薄, 放入餡料, 包好, 20-30分鐘
5. 水波爐100度14分鐘


今日整吓雞包仔比仔仔囡囡放學做下午茶! 仔仔囡囡好鐘意呀!


Thursday 2 July 2015

腸粉(附食譜)

玩玩試試新爐! 玩吓蒸腸粉!


才料: 粘米粉 60g, 生粉 20g, 水 350g, 鹽 少許

做法: 

1. 把所有才料混合, 把盆掃油, 再將腸粉漿放入蒸盆薄薄的一層, 蒸至熟. 

水波爐做法: 

1. 用steamed 100度, 蒸大約9分鐘! 我用8吋盆. 盆的大,細和腸粉漿厚,薄都會令蒸時間有少許不同, 要自己嘗試掌握時間!


2. 輕輕手捲起, 完成!

再加鼓油, 麻醬, 甜醬 更加美味!




新玩具水波爐, 試爐 ~ 蒸陽粉

小咪咪在六月頭買咗個水波爐, 終於等到收貨尼一日啦! 

由月頭等到月尾真係等到頸都長呀! 無計啦, 尼隻爐係近排大熱, 搞到我都忍唔住買咗部.



尼個爐有齊微波, 蒸, 過熱水蒸, 燒烤 和焗, 好實用嘅多功能!


試新爐, 試吓蒸野功能, 都ok, 但係就要蒸耐DD! 
用100度蒸要9分鐘, 下次要試吓加熱小小, 睇吓會會快D!