Pages

Sunday 14 June 2015

自挖 ~ 白沙硯青口海鮮湯

小咪咪星期六同朋友一家去了長沙沙灘玩咗一日! 去到中午, 食完午餐細路就即刻去游水+玩水! 游水之餘, 我哋就摸吓蜆! 昨晚返到屋企就浸吓佢, 等D蜆和青口吐晒沙, 今日就煮咗個中式海鮮湯!


好甜呀! 仔仔囡囡食返D自己搵返嚟嘅海鮮特別開心!


白沙硯, 好乾淨晒 


青口都洗得乾乾淨淨!


兩大盆白沙和青口, 所有青口都係仔仔一人挖呀!


熱辣辣, 游吓水, 夠晒爽呀!


係走之前有意外驚喜呀! 有9隻水牛一齊玩呀!





Tuesday 2 June 2015

Yo Yo 比衣夾

Yo Yo 好聰明, 好快就識玩give me a peg!


Yo Yo 咩都鍾意玩, 所以玩比衣夾我, Yo Yo話一D難度都無呀!  依家多咗Yo Yo 做成員, 佢令到成家都好唔得閒呀! 個個都要陪Yo Yo玩, 食和瞓!

仔仔囡囡放學返嚟已經唔係叫, Hello 媽咪, 而係Yo Yo 呢?


鮮蝦水餃配鮮蝦蕃茄上湯


行過街市, 見到D蝦又平又靚又啱啱整咗雞上湯, 見好耐無整水餃啦! 一於整返餐鮮蝦水餃麵做晚餐!


本來想自己整埋麵條, 但係一日時間有限, 無時間整晒所有嘢, 為有放棄麵條啦!


見有咁多蝦売, 當然唔好哂啦! 加埋蕃茄炒香佢!


加入新鮮清雞湯


慢慢煮, 有一大煲鮮蝦蕃茄上湯啦!


自家水餃皮


囡囡放學返嚟, 有幚手包架! 都包得唔錯呀!