Pages

Tuesday 11 December 2012

~ 永別 ~

人生無常, 沒有永恆, 珍惜眼前人!

老爺最終都打不勝病魔, 今日好安長地去咗天國!

沒有痛苦, 病發突然, 入院一星期便與世長辭!

老爺係個風趣, 友善, 好易相處, 時常照顧家人的好老公, 好爸爸, 好老爺, 好爺爺, 好多人的好朋友!

老爺有好多至愛的親人在傍道別, 送別他最後的一段路程!

小咪咪沒有在傍, 因為仔仔囡囡還年輕, 要保持他們的日常生活和希望他們記念爺爺的面貌, 不是去世的病況! 爺爺的病況每個階段也有簡而輕地告訴他們, 今日放學回家要講這個壞消息比他們知, 真係令小咪咪的心痛上加痛呢!  看着兩小魔怪要默默地接受這壞消息, 知道與爺爺永別, 仔仔囡囡非常之悲傷! 不用說小孩, 連小咪咪也不大相信這已成事實!

老公要一直在老爺身邊, 直至最後一刻, 小咪咪只能在電話送上安慰!  老公傷心之如, 也很冷靜, 他現時要打理生後事, 希望一齊順順利利, 處理好一齊就可以平平安安回家!

老爺永遠都會留在我們心中! 特別是我和老公, 因為今日正是我們的結婚15週年紀念日!

老爺真識開玩心, 要我們這樣深刻於心!

Friday 7 December 2012

香煎雞蛋豆腐 (附食譜)

小咪咪好想食豆腐呀!

話都無咁易, 有盒無糖豆漿係雪櫃, 即整即食! (好似叫緊點心)
今次想香口D, 半煎炸D雞蛋豆腐, 外面香脆, 入面嫩滑!





今次嘅雞蛋豆腐係要嚟煎, 所以要實少少, 份量係1:1. 即係3隻蛋的份量要和豆漿相同.

首先要整雞蛋豆腐, 做法簡易, 可按此睇吓滑滑雞蛋豆腐的做法.

等雞蛋豆腐涼後, 便可切件, 沾上粟粉, 放入熱油鑊煎至金黃, 加少許蔥花, 鼓油作調味, 便成!

簡簡單單又有益, 又香口.

仔仔囡囡爭住嚟食呀!

老爺入院

今年個個好似排隊入院咁, 真係聽到醫院尼兩個字都怕怕啦!

今次攏到老爺入院.

講返事發係9月, 老爺左眼突然失去部份視覺, 經過好多驗查, 發現個腦有個好細嘅腫瘤, 要依時依候食藥, 上個月本來要去做手術去除腫瘤, 但發現腫瘤縮細咗好多, 可能係D藥物控制得好, 所以手術取消, 繼續食藥.  大家都安心咗好多, 以為一齊有好轉. 點知, 兩星期前老爺開始咳, 睇醫生, 話係肺炎, 當然有食藥啦, 但係情況無好轉.

昨晚收到通知老爺入咗院, 因為呼吸有困難.

今朝老公剛剛出咗門返工10分鐘, 佢就打電話返嚟, 話要返去南邊睇老爺, 老爺入咗深切治療部. 老公立即揸車落去, 老公至電回報狀況, 老爺完全不能呼吸, 現時係90%呼吸係由機器伐辦, 情況很壞!

而老爺太太一向身體都好差, 今次老爺健康轉壞, 令她受到好大打擊, 她都入咗院兩日, 今日可以出院, 但係過份擔心, 令她百病隨身.

已經12小時, 但仍然無一絲好轉, 真係令人擔心!

真係要珍惜眼前人, 無嘢係永恆不變, 今日健健康康, 第二日可能已經不在!

希望老爺可以平平安安出院啦!

Thursday 6 December 2012

英式傳統燉牛腩加丸子 (Beef Stew with Dumpling)

天氣凍咗好多, 溫度得-2最高得2度!

今日可能落雪呀! 最怕落雪後嘅冰, 令路面好危險!

凍凍地, 最好燉吓嘢食, 暖暖地!

每到冬天小咪咪都好鐘意燉牛腩, 暖肚又暖身!




用不同的自種蔬菜燉牛腩, 好鮮甜!




燉牛腩, 一定要整多D 丸子(dumpling), 因為家人最鍾意Dumpling

丸子(Dumpling) 基本是用自發粉, 牛油, 雞蛋和鮮奶製成!

小咪咪另外加咗芝士和parsley, 令dumpling增加香味.

整丸子好簡易, 只要把所有材料混合好, 搓成小丸子, 放在已燉好的牛腩面, 蓋上蓋, 慢火煮30分鐘, 便成!





丸子(dumpling)煮好, 會發大好多架!


丸子軟綿綿, 有陣陣的芝士味! 有如咸味蛋糕和麵包的化身!



冬天的暖身晚餐~英式傳統嘅燉牛腩加丸子(Beef Stew with Dumpling)~

Saturday 1 December 2012

蒸咸雞+壽司


壽司, 我哋一家大細都好鐘意!

尼邊買壽司又貴又小款式, 幾英磅得幾粒壽司, 好唔抵食!

所以自己整經濟D, 又可以食得飽肚!

單食壽司, 驚唔夠飽, 所以蒸多隻咸雞比D食肉獸!




仔仔見到D壽司, 眼到大晒, 因為小咪咪無整好耐, 我要阻止佢偷食呀!





老公至愛蒸咸雞, 啖啖肉!


有咸雞就緊係唔可以無薑蓉啦! 加埋尼個醬, 老公開心晒!





蝦,蔥壽司 和 蟹柳,蛋,醃蘿蔔壽司



煙三交魚壽司 和 吞拿魚壽司
壽司出場啦! 仔仔發狂啦!

連D頭頭尾尾都唔放過, 都好, 唔好浪費!

依家整壽司都要整得多兩條先至夠食!